lørdag 22. november 2014

Nyhet i Haugesund! 3D vippe extensions

                                                                                             Innlegget er laget i samarbeid med sponsor.

Hei!

Det er ikke så veldig mye utenom interiør jeg skriver om, men vippe extensions blir faste innslag.
Det er egentlig den eneste skjønnhetspleien jeg unner meg, jeg har vært en gang hos hudpleier i mitt liv Og det var veldig godt det, men i en travel hverdag så blir det liksom ikke at jeg tar meg tid til det.

Men vippe extensions tar jeg meg tid til. Ikke bare på grunn av resultatet ( dådyrøyne delux!), men fordi jeg har funnet en plass der det er en terapitime i seg selv å få lagt vipper.

























Jeg har brukt vippe extensions i over 2 år nå, og kan ikke få skrytt nok. Det siste året har jeg kun gått til Linda på Shape trening og velvære på Norheim.


Shape treningssenter begynte jeg på i 2012 og har ikke angret ett sekund. De skiller seg ut i Haugesund! De har fokus på kropp og sjel, på sunnhet og glede ved det å trene.
Det er så godt å komme inn der og møte den gode energien med en gang du kommer inn døren.



På velværerommet er det rolig musikk, tente lys og en massasjebenk med varme i ryggen.


Det nye innen vippe extensions er nå 3D vipper. Det har jeg testet i rett over 1 mnd nå og er veldig fornøyd med. De er mykere enn de vanlige extensionsene, tynnere og gir ett mer åpent blikk.

3D vipper er tynnere slik at de som har få vipper selv kan få ett enda flottere resultat enn med vanlige extensions. Det legges mellom 2-5 vipper på hver vippe.






























Selve prosessen tar litt tid, men det er bare å ligge å nyte varmen fra masssasjebenken og koble ut.
Mange sovner til og med for de er så avslappet hos Linda.

Så, min råd er at skal du teste vippe extensions så går du på Shape Trening og Velværesenter
Send en mail til post@shapetrening.com og sjekk informasjon her:

http://shapetrening.com/velvaere/kampanje-vippe-extention/


Facebook siden er her:
Shape trening og velvære.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate