torsdag 15. januar 2015

Kjøkken - styling - krydder - diy

Hei! 
På tide med ett blogginnlegg om kjøkkenet. 

Vi har ett standar Smith kjøkken, og jeg har lenge drømt om å male benkeplaten hvit.. Men noen ting tar tid og vi har prioritert andre ting.


Jeg tror dog at hvit benkeplate blir bra, og håper å få gjort det snart. Jeg har malt den ene kjøkkenskapdøren med tavlemaling, og mannen har illustrert nyttårsforsettene der.. Hehe. 


Vi har skrivebordslamper fra IKEA skrudd på veggen over kjøkkenbenken, en vri jeg fremdeles ikke er lei. 


Krydder fra Nicolas vahe, både dekorativt og godt! 

I morgen blir det en tur til sentrum igjen, skal prøve å legge ut bilder på instagram i morgen så følg meg gjerne her @siljevaniljeis. 

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate