torsdag 19. mars 2015

Vinn postere, kortpakker og kalender!

                                                                                                   Sponset konkurranse/produkter




"Lady and the kids" består av to dyktige jenter som lager postere, kort og plakater. De har kommet med mange fine nyheter på sin nettside: 


Jeg har fått to kortpakker, postere og kalendere av dem, og vil gjerne gi noe av dette til mine lesere.


Denne kalenderen er så fin, så jeg skal ramme den inn, men foreløbig henger den rett på veggen og glimrer.


Reglene er som følger:

Lik dem på Facebook her : https://www.facebook.com/LadyAndTheKids
Og legg igjen en kommentar så er du med i trekningen. 

Har du ikke Facebook så klikk deg inn på nettsiden deres www.ladyandthekids.no
og se hva du liker. Legg igjen en kommentar på hva du likte best av produktene deres så er du også med i trekningen!.

Lykke til! 

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jeg er med :) Følgt de lenge!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Kjempe kuule den kalenderen ;) Eg e med ;-) Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Supernice! Prøver gjerne lykken :-)

    KLemmer

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate